Monday 25 April 2011

AYAT TERPILIH BULAN INI...





“ OKAY2,SERIES NI YG LAST ”

adakah krg kecewa camni bila krg sedar krg da wat silap?


tp,mesti krg pernah gak cakap cakap,"okay2,series ni yg last",kn?


              Ayat terpilih tuk bln ni!!..haa,yg terpacak kt atas ni...haha..ayat ni mmg terbaik..ayat ni kalau krg sume perasan,ayat ni mmg selalu digunakan sama ade monolog ataupun dialog...

                        X pernah gune?...potong jari laa x pernah pakai!!.haha,*err..okay~~,baiknye awak...ayat ni byk org gune tuk sedapkan hati je bile wat salah,x kisah laa..ayat ni power,boleh gune sebelum wat salah,atau lepas wat salah kn?..haha..(kantoi giler pro gune ayat ni..)

           Kt kalangan member aku mmg selalu ayat ni keluar,x tau nape..haha,bkn ape,mungkin ktrg berpegang pade pepatah "buat baik berpada-pada,wat jahat jgn sekali"...maksud?..ye laa,wat baik tu pade2 laa,wat jahat jgn sekali je..maybe sbb tu ktrg sering ulang kesalahan yg ktrg da pernah wat..tp?..ktrg x
rase pape pun sbb sblm wat salah ktrg akan ckp "okay2,series ni yg last"..HAHAHA 

           Emm,walaupun kite tau sebenanye  kesalahan tu akan terjadi lg,kite akan cakap gak ayat stylo ni sbg lesen tuk x rase bersalah sgt ...konon laaa,"x pe2,last..aku mesti wat jahat ni btol2!!"..haha,aku x nafi,aku antara individu yg slalu gune ayat ni..-_-",maklumlaaa,org gempak..haha..


"tolong la,series ni yg last!!"..

           Tp,pernahkah kite fikir kalau kita selalu bermonolog je cakap ayat ni, mungkin x pe,bohong diri sendiri je...tp kalau kite selalu je cakap bende tu depan membe2?..lg parah kalau x pernah benti pun dr kesalahan2 yg kite wat tu..bkn ape,takut nnt bile kite btol2 berubah,x de sape percayekn?...

         Aku x berani nk kate pape dah ni,sbb ayat ni pun melegar legar je sebelah aku,haha..just nk kongsi bestnye ayat tu..tp,ini ingatan pada aku,ngan pembace laaa,jgn gunakan ayat ni,atau pepatah melayu tu tuk rase senang wat ape2 salah pun,salah ttp salah!!..peace...  
          

No comments:

Post a Comment