Thursday 30 June 2011

KENAPA AWAK SAYANG SAYA?...



Mulut Ke Mulut
                                                              

Oh yeah, assalamualaikum dan selamat sejahtera...


kenape sayang saya?

Hari  ini di bln july ni ataupun 29 rejab..saya akan berkongsi satu pengisian yg mungkin pernah popular atau didengari ,..aku pun baru je dengar malam td dr mulut member aku yg die pun dapat dr mulut member die gak,tp member die dpt dr internet..haaa..

Disebabkan ini cite mulut ke mulut,jadi,persamaan cite  ni  aku x dapat nk bg 100 peratus,ade yg terubah,tp asalkn kite dpt laa ape yg org tu nk sampaikan,pernah dengar x soalan "kenapa awak sayang saya?" ni?selalu krg jawab ape bile balak or awek krg tanye?meh usha skek...


Awek : Awak,kenape awak sayang saya?

Balak : ...........

Awek : Awak!!!,kenape awak sayang saya?

Balak : ...........

Awek :Fine~~

Balak :Sbb gaye jalan awak,suare awak,dengan muka awak..

 Awek die pun puas hati ngan jawapan tu,malang x berbaU..satu hari awek die terlibat dalam satu kemalangan,takdir tuhan..kemalangan tu telah meranapkan muke die,kudung kakinya,dan hancur pada kerongkongnye..


Hal tu telah menyebabkan muke die da x lawa seperti dulu,x boleh berjalan,dan bahasenye juga susah difahami dan kurang sedap didengar..
Lalu balak die datang pada die dan berkate,..

"awak,awak ingat lg x awak pernah tanye saye kenape saya sayang awak?",
"awak pernah terfikir x kenape saye x jawab soalan awak?"
"awak ingat x ape jawapan saya?"

Awek die balas "ingat" sambil menitiskn air mata yg hanya diketahui melalui suarenye kerana mukanya yg penuh ditutup kain akibat kemalangan..

Adakah selepas kemalangan ini awak akan anggap saya x sayang pada awak lg?.. Awek die cume diam dan teruskan tangisan..camtulaa cite die,macam tergantung sket kn?haha..aku lupe ending die sebenanye..

agak2 happy ending or sad ending?

Sebenanye tuk soalan ni,kite boleh kate x de sebab pun kenape,dan kite boleh bg 1001 sebab kenape kita sayang seseorang...

X heran laa byk org cakap ni soalan killer tuk dak2 laki...kalu jwab sbb fizikal,kalu jd cam atas tu?..haa,kalau jwb perangai,pun berubah ubah,so?..pikir sendiri..


kredit pada penulis blog floppy flammer..haha








No comments:

Post a Comment